Sem vložte příslušný text včetně HTML syntaxe nebo v případě nevyužití této části vše vymažte - tedy včetně tohoto textu!
Héctor Bellerín se rozpovídal pro Forbes. V článku se dozvíte to, že Héctor není typickým fotbalistou. Vysvětluje také to, proč má kromě fotbalu i spoustu jiných zájmů.
Pokud existuje něco jako „typický fotbalista“, rozhodně to není Héctor Bellerín.
Jen málo hráčů hovoří o duševním zdraví nebo o budoucnosti planety. A jen málo hráčů chodí po molu na pařížském Fashion Weeku, v odvážném růžovém outfitu. Héctor Bellerín ano.
Asi není překvapením, že Héctor nestrávil dobu v karanténě u Netflixu, ale učením se novým dovednostem a „revizí“ svých vášní. Mezi tréninkovými dávkami četl, dělal jógu a byl kreativní a vrátil se také ke kresbě.
"Každý, kdo mě zná, ví, že rád zkouším nové výzvy, dovednosti, chci se neustále učit o různých věcech. Pokud nejsem v něčem dobrý, užívám si to, jak se zlepšuji. Přináší mi spoustu radosti, že jsem na správné cestě."
"Když někdo říká, že bych se měl soustředit pouze na fotbal, a ne na další věci, které mě také dělají šťastným, nedává mi to smysl," doplnil pětadvacetiletý Španěl.
"Řekl byste fotbalistovi s dětmi a rodinou, že se nemohou pokusit být nejlepším otcem, kterým mohou být, protože se musí soustředit pouze na fotbal? Je to stejné se mnou a mými dalšími projekty. To co dělám mimo fotbal, mi pomáhá vrátit se na hřiště jako lepší hráč. Nesoustředit se na fotbal 100% času mi pomáhá.“
Dalším zájmem Bellerína mimo fotbalové hřiště je B-Engaged, marketingová agentura, kterou spoluzaložil se svým nejlepším přítelem Ehsenem Shahem a nyní působí jako nevýkonný ředitel. Společnost propojuje sportovce s místními i světovými značkami pro kreativní partnerství a kampaně.
"První dva měsíce byly obtížné, měli jsme malou kancelář a jen dva lidi, ale i tak jsme udělali opravdu rychlý pokrok v tak krátké době. Poté jsme získali více klientů a více práce. Nyní zaměstnáváme 15 lidí a máme několik skvělých klientů.“
Héctor popisoval, že období COVIDU-19 bylo složitější, hlavně zpočátku, ale dokázali to překonat.
"Až se věci vrátí k normálu, víme, že musíme být kreativní, abychom se dostali zpět na vrchol. Myslím, že nejdůležitější věcí je zaměřit se na růst společnosti, změnu způsobu sportovního marketingu od značek i od hráčů," vysvětluje.
"Chceme hráče, kteří budou vyprávět své příběhy, hráče, kteří chtějí něco říci na hřišti, kteří chtějí překročit hranice. Pro mě to byla móda, pro ně to může být cokoli… možná by chtěli založit vlastní společnosti nebo otevřít školy ve své domovině.“
"Někdy jsme považováni za stroje, dokonalé sportovce. Ale i my jsme lidé,“ doplňuje Héctor.
„Cokoli, co souvisí s něčím, kde mohu osobně pomoci jakýmkoli způsobem, buď šířením slova, nebo přijetím opatření, vždy získá moji podporu.“
"Svět potřebuje naši pomoc, komunity potřebují naši pomoc. Fotbal mi dává tolik, staví mě do pozice, že mohu pomoci více než většina ostatních. Cítím, že je mojí povinností tak učinit, a jsem za to velmi šťastný.“
"Ať už jsem na hřišti nebo dělám jiný projekt, vždycky tomu dávám 100%. Jsem na to hrdý. V tréninku, rekonvalescenci, překonávání zranění, mé stravě, vždy dávám vše," uvedl Héctor Bellerín.
Sem vložte příslušný text včetně HTML syntaxe nebo v případě nevyužití této části vše vymažte - tedy včetně tohoto textu!